Comanda online
Clientul poate efectua precomenzi de produse comercializate, exclusiv pe site, prin selectarea produselor ca și model, a cantității dorite și prin stabilirea modalității de plată.
Disponibilitatea produselor este afișată grosier, având o dinamică mare. Opțiunea „accept cantitate mai mică” oferă informații suplimentare echipei de vânzări privind flexibilitatea în livrarea produselor,etc. În majoritatea situațiilor aceasta poate fi echivalată și cu noțiunea accept livrare parțială.
Afișarea prețurilor de listă și prețurile preferențiale (Prețul tău) se face în particular, pentru fiecare companie. Aceste alocări de liste de prețuri preferențiale companiilor, se fac în funcție de mai mulți factori, în principiu în funcție de rulaje, bonitate, istoric, constanța comenzilor etc.
După selectarea produselor dorite și adăugarea acestora în “Coșul meu”, completați datele de facturare și de livrare și selectați una din modalitățile de plata disponibile.
Odată plasată comanda, aceasta se va transmite spre procesare concomitent cu trimiterea unui e-mail de confirmare cu numărul comenzii dumneavoastră, precum și toate detaliile privitoare la produsele comandate și valoarea totală.
După ce ați finalizat comanda veți fi sunat de un operator General Security care vă va confirma compatibilitatea produselor și stocul. Această regulă se schimbă după ce există un flux considerabil de comenzi zilnice, având astfel siguranța că produsele comandate sunt alese asumat, potrivit scopului, nemaifiind necesară o validare din partea operatorului, totodată asigurându-ne că satisfacția clientului după recepționarea produselor livrate este bună. În acest fel procesul comandă – livrare este optim.
Confirmarea telefonică se face după plasarea comenzii pe site, în cel mult 16 ore lucrătoare.
Echipa General Security depune toate eforturile pentru a îmbunătăți permanent procedurile de lucru astfel ca acestea să fie scurte și eficiente.
Subliniem faptul că o comandă transmisă prin intermediul platformei B2B are rol informativ, cu privire la dorința clientului de a comanda. Comanda primită de către General Security este modificabilă și de cele mai multe ori se va concretiza cu un conținut diferit față de varianta inițială. Pentru acest fapt anularea, trimiterea de comenzi inconsistente, etc sunt acțiuni care se vor trata individual împreună cu agentul de vânzări. Modificarea sau anularea unei comenzi nu se poate face din platforma B2B, acestea fiind acțiuni care pot fi efectuate doar de către agentul de vânzări în sistemul nostru informatic.
General Security nu își asumă responsabilitatea pentru greșelile de tipărire sau afișare a prețurilor, caracteristicilor ( inclusiv cele transmise prin fișele tehnice ale producătorului) sau imaginilor produselor de pe b2b.generalsecurity.ro.
În cazul în care o comandă nu poate fi onorată din cauza unor astfel de erori, General Security își rezervă dreptul de a anula comanda respectivă fără o notificare prealabilă.
General Security va denunța unilateral comanda efectuată de către Client, chiar și fără notificare prealabilă adresată Clientului, fără nici o obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără că vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:
- dacă datele furnizate de către Client privind livrarea (adresă, date contact), pe site sunt incomplete sau incorecte;
- dacă activitatea Clientului pe site poate produce daune de orice natură, printre care încălcări de drepturi de proprietate sau folosirea logo-urilor de brand-uri cu copyright fără acceptul furnizorului;
- dacă există mai mult de două livrări consecutive eșuate din vina Clientului;
- dacă sunt încălcate condițiile de plată aferente comenzii;
- dacă prețurile afișate pe site-ul b2b.generalsecurity.ro sunt eronate;
- dacă produsul/produsele comandate nu se mai află pe stoc;
- pentru alte motive obiective imputabile părților sau terților, inclusiv erorilor sistemului informatic.
În cazul în care Clientul renunță la o comandă cu plata efectuată în avans, prin transfer bancar confirmat, suma aceasta va fi rambursată de către General Security în maxim 14 zile de la data la care General Security a luat la cunoștință de acest fapt sau poate fi considerată plată în avans pentru o nouă comandă, la solicitarea Clientului.
O precomandă plasată poate fi modificată împreună cu Consultantul GS, telefonic, urmând că după finalizarea de comun acord a comenzii, clientul să fie informat printr-un email de confirmare a comenzii asupra detaliilor acesteia. După primirea acestei confirmări, clientul poate anula această comandă doar trimițând un e-mail pe adresa GSB2Bcomenzi@generalsecurity.ro menționând clar solicitarea de anulare a comenzii și a numărului acesteia.
În cazul în care un Client solicită modificarea datelor personale, toate comenzile în derulare existente la acel moment, își păstrează datele definite/acceptate de către Client înainte de momentul modificării, luându-se în considerare pentru livrare și contact, noile date modificate corespunzător.
Comanda telefonică
Clientul nu poate efectua comenzi telefonice în B2B fără a genera o precomandă de pe site. Clientul, de comun acord cu agentul de vînzări al GS, poate solicita modificarea comenzii la telefon.
Clientul poate, în schimb, face comenzi telefonice dar acestea nu vor fi vizibile pe platformă, nefiind generate în aceasta.
Vezi sediile General Security