Acest website foloseste cookie-uri pentru facilitarea accesului si livrarea multiplelor functionalitati. Daca veti continua sa navigati, vom considera ca ati acceptat folosirea acestora.
X

[MAXIMUM_COMPARE_PRODUCTS]

Produse
Produse

Politica de retur

Renunțarea la contract și returnarea produselor

Conform legislației în vigoare OUG 34/2014 (actualizată), dreptul de retragere este aplicabil doar clienților persoane fizice.

Cu toate acestea, oferim posibilitatea returului clienților persoane juridice, decizia acceptării/neacceptării rezultând în urmă analizării fiecărei situații în mod particular.

Pentru a vă exercită dreptul de retur trebuie să ne informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a returna produsele, prin trimiterea unui e-mail la adresa  GSB2Bretururi@generalsecurity.ro, cel târziu în a 14-a zi calendaristică de la dată ridicării/primirii produsului. E-mail-urile trimise după această perioadă nu sunt luate în considerare. De asemenea produsul trebuie să între în posesia noastră cel târziu în a 14-a zi calendaristică de la dată recepționării lui.

După primirea solicitării de retur, în termen de 1 zi lucrătoare veți fi contactat de către departamentul Service în vederea soluționării cererii.

Furnizorul General Security va rambursa contravaloarea produsului în maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data informării Furnizorului de către Client asupra deciziei sale de retragere din contract și acceptarea returului, într-un cont bancar. 

Returul produselor se poate face prin expedierea prin curier rapid sau se vor preda personal către: SC GENERAL SECURITY SRL,  P-ța 1 Mai 4-5, Cluj-Napoca, Cluj, România, dar nu înainte de a trimite solicitarea de retur și a primi acceptul din partea noastră. 

Condiții generale pentru returul produselor vândute de General Security:

  • Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit. Asigură-te că produsul nu este protejat de parole setate de tine și că ai șters eventualele conturi pe care le-ai definit, astfel încât produsul să nu conțină nicio dată cu caracter personal și să poată fi adus la versiunea inițială de software. (În cazul în care resetarea nu a fost efectuată înainte ca produsul să ajungă la noi, se va reține un procent din contravaloarea produsului, această sumă reprezentând taxa de aducere a produsului la statusul de nou).
  • Acceptăm returul produselor montate dar se va percepe o taxa între 1-50% pentru fiecare element care trebuie înlocuit pentru a aduce produsul în starea de revânzare. Orice produs care are urme de uzură excesivă, lovituri foarte mari, șocuri mecanice sau electrice sau produse care nu au toate accesoriile nu vor fi acceptate la retur. 
  • În cazul în care au fost achiziționate mai multe produse de același fel, nu se poate returna decât un singur produs desigilat, restul cantității este acceptată doar dacă produsele sunt sigilate.
  • Returul se face cu etichetele inițiale și cutia intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.
  • Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.
  • Nu se acceptă returul dacă ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare sau dacă produsele au licențe OEM activate.
  • Dacă în coletul de retur se află produse diferite față de cele din formularul completat, după verificarea pachetului, preluarea va fi refuzată și coletul se va întoarce la destinație.
  • În eventualitatea în care produsul achiziționat este nefuncțional sau prezintă vicii de fabricație și sunt confirmate de unitatea noastră de service, acesta va fi înlocuit cu un produs funcțional, cu condiția notificării în scris a S.C. General Security SRL sau prezentarea la sediul societății cu produsul respectiv în termen de 48 de ore de la primirea produsului de către dumneavoastră.

 

Excepții: 

Următoarele categorii de produse nu se pot returna decât dacă sunt sigilate: Înregistratoare DVR, NVR sau Hybride, Servere.

Nu se pot returna produse aflate în una sau mai multe dintre următoarele situații:

  • Produsul a fost adus pe "comandă specială" (COMANDĂ SPECIALĂ este definită ca fiind lista de produse comandate de către Client și care nu se află în stocul uzual al Furnizorului dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme și a plății unui avans, în termenii agreați de părți. Furnizorul îl va informa pe Client dacă oricare dintre produsele comandate constituie Comandă Specială.);
  • Produsul nu mai are ambalajul original complet în care a fost livrat;
  • Etichetele de identificare sunt deteriorate sau lipsesc;
  • Licențele OEM activate (licențe preinstalate pe servere, DVR-uri PC BASE-uri sau sisteme desktop;
  • Echipamente de pe care s-au dezinstalat sistemele de operare sau alte programe cu care au fost livrate;
  • Echipamente care prezintă urme de utilizare (zgârieturi, lovituri, urme de șuruburi sau cabluri tăiate).

 

Returnarea produselor resigilate: Recomandăm verificarea imediat după recepție a acestor produse. Nu se acceptă returul produselor pentru accesorii lipsă sau pentru alte motive care sunt prezentate în starea produsului. Pentru această categorie de produse contravaloarea se returnează doar în următoarele condiții:

  • produsul se defectează în perioada de garanție prevăzută;
  • defectul nu poate fi remediat într-un interval de 15 zile lucrătoare;
  • produsul defect nu poate fi înlocuit cu un produs similar.

În cazurile în care produsele returnate prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, accesorii lipsa, ne rezervăm dreptul de a stabili dacă returul va fi acceptat, situație în care ne rezervăm dreptul de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.

De asemenea, ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului în situația unor abuzuri (returnări repetate).

Nu vor fi recepționate coletele care nu au trecut numărul de retur pe scrisoarea de transport (AWB). 

Va rugăm verificați integritatea fizică a coletelor în momentul în care le primiți de la curier în prezența curierului și cereți întocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor dacă coletele prezintă urme de deteriorare. Orice reclamație ulterioară nu va fi luată în considerare.


EV-Mag este un proiect General Security ce cuprinde solutii pentru incarcarea masinilor electrice.
Înregistrează-te

Înscrieți-vă la newsletter-ul nostru.

powered by teamshare
© Copyright 2025 General Security
designed by headstart.ro