Acest website foloseste cookie-uri pentru facilitarea accesului si livrarea multiplelor functionalitati. Daca veti continua sa navigati, vom considera ca ati acceptat folosirea acestora.
X

[MAXIMUM_COMPARE_PRODUCTS]

Produse
Produse

Termeni si conditii

 

Folosirea acestui site (vizitarea sau achiziția produselor și serviciilor), implică acceptarea acestor termeni și condiții. Pentru folosirea în cele mai bune condiții a site-ului, se recomandă citirea cu atenție a termenilor și condițiilor de mai jos!

1.  Definiții

GENERAL SECURITY sau GS sau FURNIZOR este denumirea societății SC General Security SRL, cu sediul în Mun. Cluj-Napoca, Piața 1 Mai, nr. 4-5, jud. Cluj, având nr. de ordine în registrul comerțului J1998001732127, Identificator Unic la Nivel European (EUID): ROONRC.J1998001732127, CUI RO 11160619 și cont bancar deschis la Raifeissen Bank IBAN RO90 RZBR 0000 0600 1404 9611.

CLIENT - Persoană fizică sau juridică ce are sau obține acces la CONȚINUT, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau în baza unui acord de utilizare între General Security și acesta și care necesită crearea și utilizarea unui CONT.

CONT - ansamblul format în principal dintr-un nume, o adresă de e-mail, o parolă, precum și alte date de identificare, ce permit unui singur CLIENT accesul la informațiile și produsele oferite pe SITE.

PRECOMANDĂ și COMANDĂ - un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între FURNIZOR și CLIENT prin care CLIENTUL transmite FURNIZORULUI, prin intermediul Site-ului intenția sa de a achiziționa Bunuri și Servicii de pe Site.

DOCUMENT - prezentele Termeni și Condiții.

CONSULTANT GS – este persoana care reprezintă General Security în procesul de vânzare a produselor de pe site și răspunde pentru analiza precomenzilor Clienților și finalizarea lor prin contactarea telefonică a Clientului, transmiterea stărilor comenzii și veghează la buna îndeplinire a tuturor pașilor din proces.

CONTRACT/ACT ADIȚIONAL LA CONTRACT  - este forma scrisă contractuală între GS și persoana juridică pe care o reprezintă CLIENTUL, împreună cu actul adițional cu privire la accesul la platforma de comenzi B2B a GS, prin care acesta înțelege și își asumă termenii și condițiile de folosire a acestui serviciu.

NEWSLETTER / ALERTĂ - mijlocul de informare, exclusiv electronic, asupra produselor, serviciilor și/sau promoțiilor desfășurate de către General Security într-o anumită perioada, fără nici un angajament din partea General Security cu referire la informațiile conținute de acesta.

TRANZACȚIE - încasare sau rambursare a unei sume rezultată din vânzarea unui produs de către General Security către Client, prin transfer bancar sau prin plata ramburs la momentul livrării.

COMUNICARE - accesarea Site-ului, folosirea informațiilor prezentate în cadrul acestuia, vizitarea paginilor sau trimiterea de e-mail-uri sau notificări adresate General Security se realizează în mod electronic, telefonic, sau orice alt mod de comunicare disponibil Clientului, considerându-se astfel că acesta consimte primirea notificărilor din partea General Security în modalitate electronică și/sau telefonică, incluzând și comunicări prin e-mail sau prin anunțuri pe site.

 2.  Newslettere și alerte

În momentul în care,  își crează un Cont pe Site, acceptând Termenii și Condițiile, acesta își exprimă acordul cu privire la primirea de newslettere și/sau alerte din partea General Security, prin toate mijloacele pe care le consideră GS utile.

Datele preluate de la Client în scopul expedierii newslettere-lor și/sau alertelor, pot și vor fi folosite de către General Security în limitele Politicii de confidențialitate.

Renunțarea la primirea newslettere-lor și/sau alertelor de către Client se poate face în orice moment: folosind legătură special destinată din cadrul oricăror newslettere și/sau alerte primite; prin contactarea General Security la datele de mai sus, conform cu informațiile de contactare și fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără că vreo parte să poată pretinde celeilalte daune-interese.

Renunțarea la primirea newslettere-lor și/sau alertelor nu implică renunțarea la acceptul dat pentru document și se aplică doar ulterior transmiterii intenției de renunțare.

General Security își rezervă dreptul de a selecționa persoanele cărora le va trimite newslettere și/sau alerte cât și dreptul de a elimina din baza să de date orice Client care și-a exprimat anterior consimțământul de a primi newslettere și/sau alerte, fără nici un angajament ulterior din partea General Security, sau a vreunei notificări prealabile a acestuia.

3.  Politica de confidențialitate

În conformitate cu prevederile Legii nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, General Security SRL prelucrează date cu caracter personal, cu respectarea principiilor menționate în continuare, în scopuri legitme. Prelucrarea datelor cu caracter personal se realizează prin mijloace mixte (manuale și automate), cu respectarea cerințelor legale și în condiții care să asigure securitatea, confidențialitatea și respectarea drepturilor persoanelor vizate.

Prin crearea Contului, fiecare Client și-a exprimat consimțământul în mod expres și neechivoc pentru ca General Security să colecteze și să administreze datele acestuia cu caracter personal, în condițiile și cu respectarea prevederilor Legii 677/2001.

General Security nu răspunde pentru defecțiunile care pot periclita securitatea serverului pe care este găzduită baza de date care conține aceste date.

 3.1.  Principii ale prelucrării datelor cu caracter personal

Definiții:

Date cu caracter personal: informațiile referitoare la o persoană fizică identificată sau identificabilă, în mod particular prin referire la un număr de identificare intern, numele și prenumele acesteia, telefonul fix sau mobil, adresa de domiciliu și/sau de livrare a produselor achiziționate, adresa de e-mail și locul de muncă.

Prelucrarea datelor cu caracter personal: Orice operațiune sau set de operațiuni care se efectuează asupra datelor cu caracter personal, prin mijloace automate sau neautomate, cum ar fi colectarea, înregistrarea, organizarea, stocarea, adaptarea ori modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, dezvăluirea către terți (curierat) prin transmitere, diseminare sau în orice alt mod, alăturarea ori combinarea, blocarea, ștergerea sau distrugerea.

Stocarea: Păstrarea pe orice fel de suport a datelor cu caracter personal culese.

Operator: Orice persoană fizică sau juridică, de drept privat ori de drept public, inclusiv autoritățile publice, instituțiile și structurile teritoriale ale acestora, care stabilește scopul și mijloacele de prelucrare a datelor cu caracter personal.

Legalitatea: Datele cu caracter personal sunt prelucrate cu bună-credință și se face în temeiul și în conformitate cu prevederile legale.

Scopul bine determinat: Orice prelucrare de date cu caracter personal se face în scopuri bine determinate, explicite și legitime, adecvate, pertinente și neexcesive prin raportare la scopul în care sunt colectate și ulterior prelucrate.

Confidentialitatea: Persoanele care prelucrează, în numele General Security SRL, date cu caracter personal au prevăzută în contractul de muncă și în fișa postului o clauză de confidențialitate.

Consimțământul persoanei vizate: Orice prelucrare de date cu caracter personal, cu excepția prelucrărilor care vizează date din categoriile menționate în Legea nr. 677/2001 și alte date prevazute de acte normative.

Informarea: Prin prezenta informare persoanele iau cunostință despre faptul că li se vor prelucra date cu caracter personal.

Protejarea persoanelor vizate: Persoanele vizate au dreptul de acces la datele care sunt prelucrate, de a interveni asupra acestora, de opoziție și de a nu fi supuse unei decizii individuale, precum și dreptul de a se adresa Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal sau instanței de judecată pentru apărarea oricăror drepturi garantate de lege, care le-au fost încălcate.

Securitatea: Măsurile tehnice și organizatorice de securitate a datelor cu caracter personal sunt stabilite pentru protejarea datelor cu caracter personal împotriva distrugerii accidentale sau ilegale, pierderii, modificării, dezvăluirii sau accesului neautorizat (accesul la bazele de date a utilizatorilor se face pe bază de nume utilizator și parolă fiind reglementat prin roluri și drepturi de acces). Posibilitatea de alterare a datelor accesate este protejată prin firewall monitorizat de General Security SRL, de soluții antivirus actualizat permanent și de criptarea comunicațiilor prin folosirea certificatelor SSL.

3.2.  Politica prelucrării datelor cu caracter personal

În conformitate cu dispozițiile Legii nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date și ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protecția vieții private, General Security SRL are obligăția de a administra în condiții de siguranță și numai pentru scopurile prezentate mai jos, datele personale care îi sunt furnizate.

General Security SRL se obligă să păstreze confidențialitatea datelor personale furnizate prin intermediul site-ului b2b.generalsecurity.ro, așa cum prevăd dispozițiile legii 677/2001 cu modificările ulterioare privind protecția datelor personale.

 3.3.  Drepturile persoanei vizate

În conformitate cu dispozițiile Legii nr. 677/2001, persoanele înregistrate, în calitate de persoane vizate, au următoarele drepturi:

a) Dreptul la informare (art.12) - dreptul de a obține de la General Security SRL, la cerere și în mod gratuit pentru o solicitare pe an, confirmarea faptului că datele care o privesc sunt sau nu prelucrate de General Security SRL;

b) Dreptul de acces la date cu caracter personal (art.13) - dreptul de a obține de la General Security SRL, la cerere și în mod gratuit rectificarea sau actualizarea în special a datelor incomplete sau inexacte, pe baza actelor doveditoare;

c) Dreptul de intervenție asupra datelor cu caracter personal (art.14) - dreptul de a obține de la General Security SRL, la cerere și în mod gratuit transformarea în date anonime a datelor a căror prelucrare nu este conformă cu Legea nr. 677/2001;

d) Dreptul de opoziție (art.15) - dreptul de a se opune în orice moment, din motive întemeiate și legitime, ca datele care o vizează să facă obiectul unei prelucrări, cu excepția cazurilor în care există dispoziții legale contrare; 

e) Dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale (art.17);

f) Dreptul dea se adresa justiției (art.18) – dreptul de a vă adresa justiției pentru apărare a oricăror drepturi garantate de prezenta lege, care au fost încălcate. Orice informație furnizată de către dumneavoastră va fi considerată și va reprezenta consimțământul dumneavoastră expres ca datele dumneavoastră personale să fie folosite de General Security SRL în conformitate cu scopurile menționate mai jos. Dacă doriți ca datele dumneavoastră personale să fie actualizate sau scoase din baza de date, ori aveți întrebări legate de confidențialitatea datelor, ne puteți contacta / notifica oricând utilizând datele de contact existente pe site. Dacă nu doriți ca datele dumneavoastră să fie colectate, va rugăm să nu ni le furnizați. De asemenea, pentru a reclama nerespectarea drepturilor garantate de Legea nr. 677/2001 persoana vizată se poate adresa Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal sau/și instanțelor de judecată. 

 3.4.  Scopul colectării datelor

General Security SRL prelucrează datele cu caracter personal (ale persoanelor care se înregistrează, beneficiarilor și/sau altor persoane care au legătură sau iau contact cu General Security SRL) care îi sunt furnizate prin navigarea pe site-urile General Security, în vederea promovării și comercializării produselor sale. Datele cu caracter personal (date de identitate, adresa, cod numeric personal, număr de telefon, locul de muncă sau orice alte asemenea date care au fost furnizate) pot fi prelucrate și utilizate de către General Security SRL atât în scopuri de promovare a produselor prin reclame, politici de marketing și publicitate, precum și în scopul întocmirii documentelor fiscale obligatorii și celor legate de expediția bunurilor, pentru desfășurarea activității comerciale cu aceștia, în conformitate cu prevederile legii nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și liberă circulație a acestor date. General Security SRL nu va dezvălui unei terțe părți niciuna dintre datele dumneavoastră (informații personale sau informații opționale) fără acordul dumneavoastră, cu excepția cazului în care avem convingerea, de bună credință, că legislația ne impune acest lucru sau că acest lucru este necesar pentru protejarea drepturilor sau a proprietății societății noastre.

General Security poate să colecteze involuntar și alte date (adresa IP, ora vizitei, locul de unde se face accesul, nume și versiune browser internet, sistem de operare, inclusiv alți parametri) furnizate de către browser-ul internet prin intermediul căruia se face accesul la site și pot fi folosite de către General Security pentru a îmbunătăți serviciile oferite Clienților sau Utilizatorilor săi, sau cu scop statistic.

 3.5.  Securitatea datelor cu caracter personal

General Security SRL certifică faptul că îndeplinește cerințele minime de securitate a datelor cu caracter personal. General Security SRL utilizează metode și tehnologii de securitate, împreună cu politici aplicate angajaților și proceduri de lucru, inclusiv de control și audit, pentru a proteja datele cu caracter personal colectate conform prevederilor legale în vigoare.

General Security nu răspunde pentru defecțiunile care pot periclita securitatea serverului pe care este găzduită baza de date care conține aceste date.

Cu toate acestea, măsurile enunțate mai sus se adresează doar persoanelor fizice care au acces pe platforma B2B.

GS a implementat ISO 27001 pentru sporirea gradului de securitate a eventualelor date cu caracter personal care se colectează pe parcursul activității între părți.

Pentru mai multe detalii și informații legate de acest subiect puteți trimite un email la protectiadatelor@generalsecurity.ro

4.  Contul clientului

Fiecare cont de client este diferit. Datele care se pot vizualiza în bara de sus (de stare) sau în meniul Contul meu și submeniurile acestuia,  sunt particulare, reprezentând date reale aflate în sistemul informatic al GS.

Funcționalitățile clasice ale meniului Contul meu : regăsiți datele personale și ale companiei pe care o reprezintă contul cu care v-ați autentificat, precum și starea comenzilor, facturile, AWBurile, tracking URLul, adrese de livrare.

Puteți identifica o  bară de stare, sus, pe fond negru, unde regăsiți informațiile importante despre limita de creditare LC la momentul actual, SOLD, DISPONIBIL APROBAT , denumirea companiei legată de contul cu care v-ați autentificat precum și un Nivel (număr) care vă va fi solicitat de către operatorii platformei în cazul în care sunt eventuale disfuncționalități.

Valorile SOLD, LC și DISPONIBIL APROBAT  pot să nu reflecte întocmai situația reală având în vedere faptul că o comandă, o plată, un retur etc. produc modificarea acestor valori doar după ce devin înregistrate și validate în sistemul informatic.

Această bară de stare este afișată doar atunci cînd sunteți în pagina principală.

 5.  Politica de vanzare online

5.1.  Accesul la serviciu

Accesul în platforma B2B este permis exclusiv partenerilor cu contract de colaborare cu Anexă pentru acces pe platforma B2B. Pentru a putea beneficia de serviciile comerciale oferite de General Security prin intermediul platformei, pe care o puteți accesa la  https://b2b.generalsecurity.ro/, trebuie să fiți un utilizator care se identifică cu user și parolă. 

Din motive de siguranță, userii și parolele deja deținute de clienții GS cu care aveți acces în www.generalsecurity.ro sau aplicația mobilă GS Distribuție nu vor fi migrate pe platformă.

În cazul în care încă nu sunteți partener contractual General Security și vă doriți acest lucru, vă invităm să folosiți Formularul Contact din secțiunea Contact din platforma B2B sau contactând cel mai apropiat punct de lucru General Security, urmând că cererea să ducă la înregistrarea companiei pe care o reprezentați ca partener al General Security și la validarea accesului în platforma B2B. Crearea parteneriatului și/sau accesul în B2B nu sunt garantate, de aceea ne rezervăm dreptul de a evalua eligibilitatea accesului.

Fiecare Client persoană juridică poate avea un singur cont prin care face comenzi sau consultă disponibilitatea stocului, situația financiară, nivelul de prețuri individual ș.a.m.d,  de aceea partajarea accesului cu alte persoane, care nu reprezintă compania pe care ați înregistrat-o, este monitorizată, nefiind o practică pe care să o acceptăm, putând duce la pierderea accesului, anularea bonusurilor și a altor beneficii care vă sunt acordate.

În alte cuvinte, crearea contului pe platforma, legătură acestuia de compania pe care o reprezentați și menținerea accesului doar a persoanelor îndreptățite VĂ CADE ÎN ATRIBUȚIE EXCLUSIVĂ.

Pentru a putea fi creat contul trebuie să parcurgeți pașii de înregistrare, respectiv să completați Formularul contact cu datele solicitate. Adresa de e-mail pe care o veți transmite în scopul înregistrării pe platforma B2B va fi folosită ulterior pentru autentificare.

În actul adițional al contractului de colaborare se va menționa această adresa de e-mail că fiind adresa de e-mail (userul) care poate face comenzi ferme de achiziție, legând astfel contractual comenzile plasate în numele companiei reprezentate și livrarea la adresa indicată de către persoană care face achiziția.

În termen de maximum 48-72 ore de la solicitarea activării contului în platforma B2B veți primi un e-mail de confirmare a creării contului în care vi se va solicită să vă resetați parola.

5.2.  Produsele din platformă

General Security poate publica pe site informații despre produse, servicii și/sau promoții practicate într-o anumită perioadă și în limita stocului disponibil.

General Security poate limita capacitatea de achizițonare a unor produse disponibile pe site la un moment dat, unuia sau mai multor Clienți, pe motive întemeiate.

Toate tarifele aferente produselor sau serviciilor prezentate pe site sunt exprimate în RON. De asemenea veți regăsi informații despre valoarea produselor cu și fără TVA și alte taxe după caz, respeciv niciuna, Timbru Verde sau Taxa de acumulatori. Facturarea produselor achiziționate se face exclusiv în RON folosind informațiile furnizate de Client în formularul destinat. General Security nu răspunde de corectitudinea informațiilor furnizate de Client pentru factură. 

Facturile se emit astfel: pentru plățile efectuate anterior primirii produselor se emite factură proforma iar pentru plățile efectuate la momentul primirii produselor se emite factură fiscală. Pentru corecții (anulări, retur) se emit documente de tip notă de creditare (cod 381). Toate facturile sunt emise și înregistrate automat și incluse în raportările fiscale. Nu se acceptă corecții decât modificări ale facturilor emise în limitele precizate.Plata produselor achiziționate se va face in funcție de condițiile de plată agreate de părți, prin transfer bancar sau prin plata la livrarea prin curier (plată ramburs), lal termen sau în avans.

În principiu, suma afișată în bara de stare la DISPONIBIL APROBAT reprezinta suma de bani maxima pe care o puteți folosi pentru a comanda produse cu plata la termen.

Plata prin transfer bancar se va face în contul bancar indicat în contract sau pe documentele emise de GS, iar plata ramburs prin curier se va aface conform condițiilor impuse de acesta.

General Security poate retrage o oferta de produse sau o poate modifică în orice moment până la plasarea comenzii, fără a datora daune sau alte penalități către nici un potențial client.

În imaginile produselor, General Security își rezervă dreptul de a utiliza și alte produse (accesorii / etc) care pot să nu fie incluse în costurile produselor respective și implicit nu vor fi livrate la achiziția produselor. În acest caz, se precizează expres în descrierea produselor ce bun este de vânzare și se marchează și în imagine.

În cazul puțin probabil când General Security nu va putea onora o parte din produse, acesta va notifica Clientul prin e-mail sau telefonic, oferindu-i una dintre alternative:

a) anularea comenzii sau scoaterea din comandă a produsului ce nu mai poate fi livrat;

b) alegerea unui alt produs echivalent cu diferență de preț;

c) alte situații vor fi soluționate punctual de către persoanele implicate;

TAXA DE TIMBRU VERDE – este calculată conform normativelor stipulate în OUG5/2015, având valoarea stabilită conform tarifelor dinamice ale Ecotic, nefiind aducătoare de venit, și este afișată în pagina produsului.

 5.3.  Comanda online

Clientul poate efectua precomenzi de produse comercializate, exclusiv pe site, prin selectarea produselor ca și model, a cantității dorite și prin stabilirea modalității de plată.

Disponibilitatea produselor este afișată grosier, având o dinamică mare. Opțiunea „accept cantitate mai mică” oferă informații suplimentare echipei de vânzări privind flexibilitatea în livrarea produselor,etc. În majoritatea situațiilor aceasta poate fi echivalată și cu noțiunea accept livrare parțială.

Afișarea prețurilor de listă și prețurile preferențiale (Prețul tău) se face în particular, pentru fiecare companie. Aceste alocări de liste de prețuri preferențiale companiilor, se fac în funcție de mai mulți factori, în principiu în funcție de rulaje, bonitate, istoric, constanța comenzilor etc.

După selectarea produselor dorite și adăugarea acestora în “Coșul meu”, completați datele de facturare și de livrare și selectați una din modalitățile de plata disponibile.

Odată plasată comanda, aceasta se va transmite spre procesare concomitent cu trimiterea unui e-mail de confirmare cu numărul comenzii dumneavoastră, precum și toate detaliile privitoare la produsele comandate și valoarea totală.

După ce ați finalizat comanda veți fi sunat de un operator General Security care vă va confirma compatibilitatea produselor și stocul. Această regulă se schimbă după ce există un flux considerabil de comenzi zilnice, având astfel siguranța că produsele comandate sunt alese asumat, potrivit scopului, nemaifiind necesară o validare din partea operatorului, totodată asigurându-ne că satisfacția clientului după recepționarea produselor livrate este bună. În acest fel procesul comandă – livrare este optim.

Confirmarea telefonică se face după plasarea comenzii pe site, în cel mult 16 ore lucrătoare.

Echipa General Security depune toate eforturile pentru a îmbunătăți permanent procedurile de lucru astfel ca acestea să fie scurte și eficiente.

Subliniem faptul că o comandă transmisă prin intermediul platformei B2B are rol informativ, cu privire la dorința clientului de a comanda. Comanda primită de către General Security este modificabilă și de cele mai multe ori se va concretiza cu un conținut diferit față de varianta inițială. Pentru acest fapt anularea, trimiterea de comenzi inconsistente, etc sunt acțiuni care se vor trata individual împreună cu agentul de vânzări. Modificarea sau anularea unei comenzi nu se poate face din platforma B2B, acestea fiind acțiuni care pot fi efectuate doar de către agentul de vânzări în sistemul nostru informatic. 

General Security nu își asumă responsabilitatea pentru greșelile de tipărire sau afișare a prețurilor, caracteristicilor (inclusiv cele transmise prin fișele tehnice ale producătorului) sau imaginilor produselor de pe b2b.generalsecurity.ro 

În cazul în care o comandă nu poate fi onorată din cauza unor astfel de erori, General Security își rezervă dreptul de a anula comanda respectivă fără o notificare prealabilă. 

General Security va denunța unilateral comanda efectuată de către Client, chiar și fără notificare prealabilă adresată Clientului, fără nici o obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără că vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:

  • dacă datele furnizate de către Client privind livrarea (adresă, date contact), pe site sunt incomplete sau incorecte;
  • dacă activitatea Clientului pe site poate produce daune de orice natură, printre care încălcări de drepturi de proprietate sau folosirea logo-urilor de brand-uri cu copyright fără acceptul furnizorului;
  • dacă există mai mult de două livrări consecutive eșuate din vina Clientului;
  • dacă sunt încălcate condițiile de plată aferente comenzii;
  • dacă prețurile afișate pe site-ul b2b.generalsecurity.ro sunt eronate;
  • dacă produsul/produsele comandate nu se mai află pe stoc;
  • pentru alte motive obiective imputabile părților sau terților, inclusiv erorilor sistemului informatic.

În cazul în care Clientul renunță la o comandă cu plata efectuată în avans, prin transfer bancar confirmat, suma aceasta va fi rambursată de către General Security în maxim 14 zile de la data la care General Security a luat la cunoștință de acest fapt sau poate fi considerată plată în avans pentru o nouă comandă, la solicitarea Clientului.

O precomandă plasată poate fi modificată împreună cu Consultantul GS, telefonic, urmând că după finalizarea de comun acord a comenzii, clientul să fie informat printr-un email de confirmare a comenzii asupra detaliilor acesteia. După primirea acestei confirmări, clientul poate anula această comandă doar trimițând un e-mail pe adresa GSB2Bcomenzi@generalsecurity.ro menționând clar solicitarea de anulare a comenzii și a numărului acesteia.

În cazul în care un Client solicită modificarea datelor personale, toate comenzile în derulare existente la acel moment, își păstrează datele definite/acceptate de către Client înainte de momentul modificării, luându-se în considerare pentru livrare și contact, noile date modificate corespunzător. 

 5.4.  Comanda telefonică în B2B

Clientul nu poate efectua comenzi telefonice în B2B fără a genera o precomandă de pe site. Clientul, de comun acord cu agentul de vînzări al GS, poate solicita modificarea comenzii la telefon.

Clientul poate, în schimb, face comenzi telefonice dar acestea nu vor fi vizibile pe platformă, nefiind generate în aceasta.

 5.5.  Contract și finalizare

General Security va emite și transmite către Client toate documentele necesare care să ateste achiziționarea produselor de către Client conform legislației în vigoare, cel puțin: aviz de expediție și certificat de garanție în care se regăsesc inclusiv serialele produselor.

General Security va informa Clientul: asupra stadiului de finalizare în care se află comanda prin popularea informațiilor in Contul meu / Comenzi / Detalii comandă, asupra documentele fiscale-factura în format letric/electronic, care va cuprinde toate mențiunile obligatorii în conformitate cu Codul Fiscal în vigoare.

Corespondența se va face prin trimiterea e-mail la adresa contului de Client.

Factura fiscală se va trimite în SPV Client.

Contractul la care se adaugă documentele care atestă livrarea către Client a coletului de către curier (AWB semnat și decontat) din partea General Security, devine Contract onorat.

Contractul este încheiat pe durată determinată. Acesta va fi considerat că fiind încetat în momentul în care părțile își vor fi executat obligațiile reciproce în termenii și condițiile stabilite prin prezentul Document.

În cazul în care există diferențe între lista cu produse livrate și conținutul coletului, Clientul are obligația de a notifica General Security și curierul (dacă constatarea s-a făcut în prezența acestuia) în maximum 24 de ore de la recepția coletului telefonic sau prin e-mail la GSB2Bcomenzi@generalsecurity.ro  cu detaliile aferente (foto, explicații etc).

6.  Transport

Livrarea către Client a produselor achiziționate de la General Security, este efectuată numai prin intermediul sistemului de curierat rapid. Serviciul de curierat rapid Standard oferă livrarea expediției într-un termen mediu de 24 de ore din momentul preluării de la GS. Acest termen poate varia în funcție de greutate, dimensiuni și destinație. 

Pentru comenzile finalizate până la ora 14 predarea coletului se va face curierului în acea zi, celelalte se vor preda în următoarea zi lucrătoare.

În cazul în care Clientul finalizează o comandă în valoare mai mare de 500 lei, General Security oferă transportul gratuit pentru acea comandă, pe teritoriul României. Altfel, costul transportului prin curier este suportat de CLIENT. Excepție fac acumulatorii, cablurile și alte produse care nu respectă greutatea și/sau dimensiunea Standard.

Dacă doriți alte servicii particulare, precum asigurarea coletelor, alte tipuri de livrare etc. vă rugăm să menționați aceste aspecte în detaliile comenzii.

Toate detaliile legate de termenii de livrare pot fi regăsite în paginile web ale firmelor de curierat cu care General Security colaboreaza:

În momentul în care coletul a fost predat curierului, General Security nu își poate asuma răspunderea pentru posibile întarzieri create de către serviciul de curierat.

 7.  Calitate și garanții

Garanția este de 24 luni de la predarea echipamentelor și se oferă numai în cazul în care defectarea acestora este din motive de proiectare, execuție, componenente necorespunzătoare. Acest termen se poate prelungi pentru anumite echipamente, conform ofertelor din momentul achiziției.

Copia emisă de către GS care conține numerele de serie ale produselor, dacă acestea există, împreună cu Certificatul de garanție în care se regăsește și termenul de garanție (câteodată mai mare de 24 luni) pentru fiecare produs în parte, va fi tipărit și atașat pe fiecare colet, purtând numele de Aviz de expediție.

NU SE ASIGURĂ GARANȚIE DECÂT PENTRU ECHIPAMENTELE FURNIZATE DE CĂTRE S.C. GENERAL SECURITY S.R.L.

Garanția nu este asigurată în cazul unor distrugeri mecanice (ruperea cablurilor, supratensiuni datorate rețelei electrice, folosirea echipamentelor necorespunzător, etichetele de identificare sunt deteriorate sau lipsesc, etc.), și în cazul în care se fac intervenții de către personal neautorizat. În aceste situații repararea sau înlocuirea echipamentelor se va face contra cost.

FURNIZORUL nu-și asumă răspunderea deteriorărilor survenite din cauza ambalării necorespunzătoare a produselor trimise spre reparație/garanție, putând duce la pierderea garanției.

În cazul în care se constată că echipamentul trimis la reparat în garanție nu are menționată parolă de acces, BENEFICIARUL va fi taxat pentru serviciul de resetare echipament, după caz.

 8.  Renunțarea la contract și returnarea produselor

Conform legislației în vigoare OUG 34/2014 (actualizată), dreptul de retragere este aplicabil doar clienților persoane fizice.

Cu toate acestea, oferim posibilitatea returului clienților persoane juridice, decizia acceptării/neacceptării rezultând în urmă analizării fiecărei situații în mod particular.

Pentru a vă exercită dreptul de retur trebuie să ne informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a returna produsele, prin trimiterea unui e-mail la adresa  GSB2Bretururi@generalsecurity.ro, cel târziu în a 14-a zi calendaristică de la dată ridicării/primirii produsului. E-mail-urile trimise după această perioadă nu sunt luate în considerare. De asemenea produsul trebuie să între în posesia noastră cel târziu în a 14-a zi calendaristică de la dată recepționării lui.

După primirea solicitării de retur, în termen de 1 zi lucrătoare veți fi contactat de către departamentul Service în vederea soluționării cererii.

Furnizorul General Security va rambursa contravaloarea produsului în maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data informării Furnizorului de către Client asupra deciziei sale de retragere din contract și acceptarea returului, într-un cont bancar. 

Returul produselor se poate face prin expedierea prin curier rapid sau se vor preda personal către: SC GENERAL SECURITY SRL,  P-ța 1 Mai 4-5, Cluj-Napoca, Cluj, România, dar nu înainte de a trimite solicitarea de retur și a primi acceptul din partea noastră. 

Condiții generale pentru returul produselor vândute de General Security:

  • Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit. Asigură-te că produsul nu este protejat de parole setate de tine și că ai șters eventualele conturi pe care le-ai definit, astfel încât produsul să nu conțină nicio dată cu caracter personal și să poată fi adus la versiunea inițială de software. (În cazul în care resetarea nu a fost efectuată înainte ca produsul să ajungă la noi, se va reține un procent din contravaloarea produsului, această sumă reprezentând taxa de aducere a produsului la statusul de nou).
  • Acceptăm returul produselor montate dar se va percepe o taxa între 1-50% pentru fiecare element care trebuie înlocuit pentru a aduce produsul în starea de revânzare. Orice produs care are urme de uzură excesivă, lovituri foarte mari, șocuri mecanice sau electrice sau produse care nu au toate accesoriile nu vor fi acceptate la retur. 
  • În cazul în care au fost achiziționate mai multe produse de același fel, nu se poate returna decât un singur produs desigilat, restul cantității este acceptată doar dacă produsele sunt intacte (sigilate).
  • Returul se face cu etichetele inițiale și cutia intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.
  • Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.
  • Nu se acceptă returul dacă ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare sau dacă produsele au licențe OEM activate.
  • Dacă în coletul de retur se află produse diferite față de cele din formularul completat, după verificarea pachetului, se vor prelua doar cele care se regăsesc în formular,  celelalte fiind refuzate și returnate clientului pe cheltuiala acestuia.
  • În eventualitatea în care produsul achiziționat este nefuncțional sau prezintă vicii de fabricație și sunt confirmate de unitatea noastră de service, acesta va fi înlocuit cu un produs funcțional, cu condiția notificării în scris a S.C. General Security SRL sau prezentarea la sediul societății cu produsul respectiv în termen de 48 de ore de la primirea produsului de către dumneavoastră.

 

Excepții: 

Următoarele categorii de produse nu se pot returna decât dacă sunt intacte (sigilate): Înregistratoare DVR, NVR sau Hybride, Servere.

Nu se pot returna produse aflate în una sau mai multe dintre următoarele situații:

a) Produsul a fost adus pe "comandă specială" (COMANDĂ SPECIALĂ este definită ca fiind lista de produse comandate de către Client și care nu se află în stocul uzual al Furnizorului dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme și a plății unui avans, în termenii agreați de părți. Furnizorul îl va informa pe Client dacă oricare dintre produsele comandate constituie Comandă Specială.);

b) Produsul nu mai are ambalajul original complet în care a fost livrat;

c) Etichetele de identificare sunt deteriorate sau lipsesc;

d) Licențele OEM activate (licențe preinstalate pe servere, DVR-uri PC BASE-uri sau sisteme desktop;

e) Echipamente de pe care s-au dezinstalat sistemele de operare sau alte programe cu care au fost livrate;

f) Echipamente care prezintă urme de utilizare (zgârieturi, lovituri, urme de șuruburi sau cabluri tăiate).

Returnarea produselor resigilate: Recomandăm verificarea imediat după recepție a acestor produse. Nu se acceptă returul produselor pentru accesorii lipsă sau pentru alte motive care sunt prezentate în starea produsului. Pentru această categorie de produse contravaloarea se returnează doar în următoarele condiții:

  • produsul se defectează în perioada de garanție prevăzută;
  • defectul nu poate fi remediat într-un interval de 15 zile lucrătoare;
  • produsul defect nu poate fi înlocuit cu un produs similar.

În cazurile în care produsele returnate prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, accesorii lipsa, ne rezervăm dreptul de a stabili dacă returul va fi acceptat, situație în care ne rezervăm dreptul de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.

De asemenea, ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului în situația unor abuzuri (returnări repetate).

Nu vor fi recepționate coletele care nu au trecut numărul de retur pe scrisoarea de transport (AWB). 

Va rugăm verificați integritatea fizică a coletelor în momentul în care le primiți de la curier în prezența curierului și cereți întocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor dacă coletele prezintă urme de deteriorare. Orice reclamație ulterioară nu va fi luată în considerare.

 9.  Fraudă

General Security nu solicită Clienților sau Utilizatorilor săi prin niciun mijloc de comunicare (e-mail/telefonic/SMS/ etc) informații referitoare la date confidențiale, conturi/carduri bancare sau parole personale. Clientul își asumă întreagă responsabilitate pentru divulgarea unui terț a datelor sale confidențiale.

General Security declină orice responsabilitate, în situația în care un Client ar fi / este prejudiciat sub orice formă de către un terț care ar pretinde că este/reprezintă interesele General Security.

Clientul va informa General Security asupra unor asemenea tentative, folosind datele de contact.

General Security nu promovează SPAM-ul. Orice client care a furnizat explicit adresa să de e-mail pe site poate opta pentru dezactivarea contului de client aferent acestei adrese de e-mail.

Următoarele scopuri vor fi considerate tentativă de fraudare a Site-ului/Conținutului General Security de aceea General Security își rezervă dreptul de a pune în mișcare urmărirea penală împotriva aceluia sau acelora care a(u) încercat să, sau a(u) atins acest(e) scop(uri):

  • de a accesa datele de orice tip ale altui Client prin folosirea unui cont sau prin orice altă metodă;
  • de a altera sau de a modifică conținutul Site-ului sau orice corespondență expediată prin orice modalitate de către General Security către Client;
  • de a afecta performanțele server-ului/server-elor pe care rulează site-ul;
  • de a accesa sau de a divulga oricărui terț care nu are autoritatea legală necesară, conținutul expediat prin orice mijloc de către General Security către Client atunci când acesta nu este destinatarul legitim al conținutului.

 10.Limitare de responsabilitate

General Security nu poate fi ținută responsabilă în nici un fel în față niciunui Client care utilizează Site-ul sau Conținutul, altfel decât în limita articolelor ce constituie Termeni și Condiții.

General Security nu oferă niciun fel de garanții directe sau indirecte că:

  • serviciul va fi potrivit cerințelor clientului;
  • serviciul va fi neîntrerupt, sigur sau fără erori de orice fel;
  • produsele obținute gratis sau contra-cost prin intermediul serviciului vor corespunde cerințelor sau așteptărilor clientului.

În cazul în care prețurile sau alte detalii referitoare la produse/promoții au fost afișate greșit, inclusiv din cauza faptului că au fost introduse greșit în baza de date, ne alocăm dreptul de a anula livrarea respectivului produs și de a anunța clientul telefonic/e-mail în cel mai scurt timp despre eroarea apărută. 

Prețurile produselor din platforma B2B a General Security sunt informative și pot suferi modificări neanunțate. Promoțiile prezentate pe platforma sunt valabile în perioada de timp menționată. În cazul în care nu se menționează o perioada de timp, acestea sunt valabile în limita stocurilor disponibile. În cazul epuizării stocului, Consultantul GS va oferi alternative prin prezentarea altor produse asemănătoare ca aspect și specificații tehnice cu produsul comandat al cărui stoc s-a epuizat. 

General Security nu este și nu poate fi făcut responsabil pentru prejudiciile create de erorile, neacuratețea sau neactualizarea informațiilor publicate sau menținute pe SITE, care nu se datorează culpei sale. 

General Security își rezervă dreptul să completeze și să modifice orice informație de pe platforma B2B. 

 11.Forța majora și cazul fortuit

Exceptând cazurile în care nu au prevăzut în mod expres altfel, nici una din părțile unui contract încheiat, care este încă în derulare, nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea la termen și/sau în mod corespunzător, total sau parțial, a oricăreia din obligațiile care îi incumbă în baza contractului, dacă neexecutarea obligației respective a fost cauzată de un eveniment de forță majoră.

Partea sau reprezentantul legal al părții care invocă evenimentul mai sus menționat este obligată să aducă la cunoștință celeilalte, imediat și în mod complet, producerea acestuia și să ia orice măsuri care îi stau la dispoziție în vederea limitării consecințelor respectivului eveniment.

Partea sau reprezentantul legal al părții care invocă evenimentul mai sus menționat este exonerat de la această obligație numai în cazul în care evenimentul o împiedică să o ducă la bun sfârșit.

Dacă în termen de 15 zile de la data producerii lui respectivul eveniment nu încetează, fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte părți încetarea de plin drept a acestui contract fără că vreuna dintre ele să poată pretinde celeilalte alte daune-interese.

Partea care invocă evenimentul de forță majoră trebuie să facă dovadă imposibilității executării obligațiilor în termen de 30 zile de la data producerii evenimentului.

Excepțional (fără vina General Security) și din cauza unui caz fortuit (cum ar fi accident al transportatorului sau al furnizorului) este posibil ca livrarea produselor nu va putea fi făcută.

 12.Litigii

Prin folosirea/vizitarea/vizualizarea/etc. a site-urilor și/sau al oricărui conținut trimis de către General Security Clientului prin accesare și/sau expediere prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc), acesta se declară de acord cel puțin cu prevederile "Termeni și condiții".

Orice dispută cu referire la prezentele Termeni și Condiții care ar putea să apară între Client și General Security se va rezolva pe cale amiabilă. Orice dispută, de orice fel, care ar putea să apară între Client și General Security sau partenerii săi, se va rezolva pe cale amiabilă. Dacă aceasta nu va fi posibilă, conflictul va fi soluționat de către instanța competentă de la sediul General Security, în conformitate cu legile române în vigoare.

Dacă oricare dintre clauzele de mai sus va fi găsită nulă sau nevalidă, indiferent de cauză, această clauză nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.

Prezentul document a fost redactat și va fi interpretat în conformitate cu legislația română.

 13.Informații privind DEEE

Deșeurile de echipamente electrice și electronice (DEEE) pot prezenta efecte nocive asupra mediului și sănătății umane ca urmare a prezenței substanțelor periculoase, în cazul în care nu sunt colectate separat.

Având în vedere prevederile OUG 195/2005 – privind protecția mediului și O.U.G. 5/2015 privind deșeurile de echipamente electrice și electronice, CLIENȚII au obligația de a nu elimina deșeurile de echipamente electrice și electronice (DEEE) ca deșeuri municipale nesortate și de a colecta separat aceste DEEE.

Colectarea acestor deșeuri (DEEE) se va efectua în mod gratuit:

  • prin serviciul public de colectare a DEEE;
  • prin centre de colectare organizate de operatori economici autorizați pentru colectarea DEEE care acționează în baza unui contract cu producătorii. Puteți accesa lista punctelor de colectare folosind următorul link http://www.rorec.ro/rețeaua-națională-de-colectare/.

Clientul poate opta pentru predarea DEEE la sediile General Security în regim de schimb ”unu la unu”, atâta timp cât produsul achiziționat online este de tip echivalent și îndeplinește aceleași funcții ca echipamentul nou furnizat. Aceasta se va realiza prin întocmirea unui PV predare primire DEEE și este urmare a faptului că General Security este înregistrat în registrul producătorilor de EEE cu nr.RO-2015-10-EEE-0902-III și poate oferi această facilitate.

Simbolul care indică faptul că echipamentele electrice și electronice fac obiectul unei colectari separate și că acestea au fost introduse pe piață după data de 31.12.2006 reprezintă o pubelă cu roți barată cu o cruce, ca în imaginea alăturată. 

Această pictogramă indica faptul că DEEE nu trebuie amestecate cu deșeurile menajere și că ele fac obiectul unei colectări separate.

 14.Dispoziții finale

General Security își rezervă dreptul de a putea efectua orice modificări ale acestor prevederi, precum și orice modificări ale site-ului/structurii acestuia precum și orice conținut fără notificare prealabilă a Clientului.În limita prevederilor Termeni și Condiții, General Security nu va putea fi făcută responsabilă pentru orice eventuale erori sau modificări apărute pe site din orice cauză.

General Security își rezervă dreptul de a introduce bannere publicitare de orice natură și/sau legături pe oricare pagină a site-ului, cu respectarea legislației în vigoare. 

 15.Contact și alte informații

În cazul în care există întrebări sau sugestii în legătură cu General Security, vă rugăm să ne contactați la numărul de telefon +40264439200, +40723381605 sau  +40772172820 de Luni - Vineri, program 08:30-17:00, sau prin e-mail la cluj@generalsecurity.ro.

Orice comentarii, întrebări, feedback, idei, sugestii sau alte comunicări sau informații despre sau referitoare la site sau consultanții desemnați, funcționalitatea sau îmbunătățirea acestuia vor rămâne proprietatea SC General Security SRL.


EV-Mag este un proiect General Security ce cuprinde solutii pentru incarcarea masinilor electrice.
Înregistrează-te

Înscrieți-vă la newsletter-ul nostru.

powered by teamshare
© Copyright 2025 General Security
designed by headstart.ro